Kyocera MyQ – upravljanje tiskanja/skeniranja/faksiranja

myq

MyQ je strežniška aplikacija, ki poenostavlja in omogoča varno upravljanje vaših dokumentov. Vgrajen program Print&Follow povečuje učinkovitost tiskalnikov in pohitri proces tiskanja: namesto pošiljanja dokumentov na izbrane naprave, uporabnik pošlje opravilo na strežnik MyQ do katerega lahko dostopa s katerekoli naprave v podjetju. Dokument je nato možno stiskati na katerikoli prosti napravi. Tako se izognete čakanja na svoje izpise, povečana je pa tudi splošna varnost dokumentov, saj se tiskanje dokumenta ne začne, dokler se naročnik ne prijavi na napravi in potrdi začetek tiskanja.

V zvezi s kopiranjem, skeniranjem in faksiranjem, ponuja MyQ dobro strukturiran in za uporabo preprost vmesnik, kot tudi personalizirane bližnjice do nastavitev, ki jih najpogosteje uporabljate. Poleg tega pa MyQ beleži podrobno statistiko stroškov po projektih, uporabnikih ali oddelkih. Uporabniki lahko dostopajo do svojih računov s spletnim brskalnikom in pregledujejo svoja opravila tiskanja. Vse te lastnosti povečujejo zavedanje uporabnikov o tiskanju in posledično zmanjšujejo stroške.

 

Z dobro strukturiranim in intuitivnim vmesnikom, MyQ poenostavlja vse procese, ki jih potrebujete za izvedbo na vaši večopravilni napravi. Ko se boste pred uporabo naprave prijavili, vam bo MyQ ponudil bližnjice do vaših največkrat uporabljenih nastavitev tiskanja, skeniranja in faksiranja, kot tudi gumbe za hiter izbor drugih možnosti. Tako boste skrajšali čas za procesiranje vaših dokumentov in obenem zaznali vse neobičajne navade tiskanja v vašem podjetju. Prav tako lahko svoje obstoječe naprave dopolnite z zunanjimi terminali MyQ in jih tako poganjate z rešitvijo MyQ, kot da so povsem nove naprave.

Prednosti uporabe MyQ

Tiskanje, kopiranje in skeniranje se prične šele potem, ko se uporabnik v izbrano napravo prijavi z uporabo različnih metod avtentikacije, ki so odvisne od vaših varnostnih zahtev.

Varno & preprosto skeniranje omogoča hitre – z enim klikom – operacije, ki so preproste za uporabo in shranjevanje.

Uporabniki lahko spremljajo svoje količine tiskanja, vodstvo pa lahko bolje nadzira in zmanjšuje stroške. Že samo spremljanje tiskanja lahko pripomore k zmanjšanju števila natisnjenih strani.

 

–          Pregled stroškov upravljanja z dokumenti – konsolidacija tiskalniške flote

Izkušnje kažejo, da lahko že s prerazporeditvijo in zamenjavo nekaterih tiskalnikov odpravite vrsto neučinkovitosti, ki neposredno vplivajo na stroške tiskanja – posledično se ti kaj hitro znižajo za več deset odstotkov.

Ponujamo vam brezplačen pregled tiskalniške flote in stanja ter izdelavo ocene prihranka, ki bi ga prinesla optimizacija tiskalniške flote.

 

Kar 90% vseh podjetij ne ve kakšni so njihovi resnični stroški dokumentov. Stroški izpisov dokumentov lahko predstavljajo 3% celotnih prihodkov vašega podjetja (Vir: Gartner, IDC White Paper).

 

Poizkušajte si odgovoriti na tri temeljna vprašanja:

–          Stroški – koliko vas stanejo izpisi?

o   Stroški strojne opreme so le majhen del celotnih stroškov upravljanja z dokumenti (Vir: All Associates Group)

–          Učinkovitost poslovanja – izgubljate svoj dragoceni čas?

o   Produktivnost zaposlenih se z uvedbo rešitev za upravljanje z dokumenti v večini primerov izdatno poveča.

–          Varnost – so vaši dokumenti zaščiteni in zavarovani?

–          Okolje – vpliv na okolje ni le vaš problem!

o   Z uvedbo rešitev za upravljanje z dokumenti se emisije ogljika zmanjšajo v povprečju okoli 60% (Photizo Group 2011). Tako vam pomagamo zadostiti današnjim zahtevam po skladnosti s standardi kot so SOX, ISO in novimi okoljskimi standardi.

Naš pristop k rešitvi je z KYOCERA MDS je v petih prilagodljivih in skrbno načrtovanih korakih, ki optimizira vaše celotno okolje upravljanja z dokumenti. ( več v dogovoru s stranko) .

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.